свідки Єгови

2009 | 10 Січ

у цьому дослідженні спробую дати відповіді на запитання, що всіх цікавлять:

чи свідки Єгови їдять маленьких дітей?

чи свідки Єгови зомбують людей?

чи свідки Єгови видурюють у пенсіонерів помешкання?

чи свідки Єгови примушують людей тяжко працювати на своїх підприємствах?

чи свідки Єгови їдять маленьких дітей?

чи свідки Єгови їдять маленьких дітей?

їдять!..
адже — не пригадую, хто це сказав — “яйця — діти курей”, я сам бачив на власні очі та чув на власні вуха, що свідки Єгови харчами не перебирають, тобто вживають в якості поживи звичайну їжу, в тому числі “дітей курей”.

чи свідки Єгови зомбують людей?

чи свідки Єгови зомбують людей?

ну а як ще можна пояснити, що люди є щасливі, не переймаються “хто у кого більше вкрав?” і “коли їх нарешті всіх посадять?”, “чому у сусіда хата більша” і “чому у сусіда дружина біліша”?!!
звісно, що зомбують, а переконання на основі Біблійної мудрості та Біблійних цитат — це просто дим у вочі!
і на “вибори” вони не ходять, бо в той день, мабуть, їх збирають в темному-темному лісі і ЗОМБУЮТЬ-ЗОМБУЮТЬ-ЗОМБУЮТЬ!!!
правда, ніхто ніколи цього не видів, а в цьому випадку це тільки підтверджує таку думку, що вони це роблять потай, а щоб ніхто не бачив і не знав!!!

чи свідки Єгови видурюють у пенсіонерів помешкання?

чи свідки Єгови видурюють у пенсіонерів помешкання?

ну, а як тоді пояснити, що ці пенсіонерки ходять вулицями і розповсюджують літературу свідків Єгови?!!
щоправда, грошей за літературу не беруть і чомусь серед тих розповсюджувачів є люди абсолютно різного віку…

мабуть, це означає, що видурюють квартири не тільки у пенсіонерів, ось!

чи свідки Єгови примушують людей тяжко працювати на своїх підприємствах?

чи свідки Єгови примушують людей тяжко працювати на своїх підприємствах?

змушують!!!
я сам бачив фото якогось дядька на сайті “народ-ру”, де було написано, що це замордований свідками Єгови вуйко петро зі задупинців мухосранського району за часів царя гороха…

зображення зі сайту © watchtower.org!

теги: , | категорія: текст | 163 - коментарів
  1. Анонімний
    квітня 2, 2009 on 13:02 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Як Вам не соромно говорити про людей те,про що не маєте ні найменшого уявлення! Я знаю Свідків Єгови уже 17років, і жодного поганого слова про них сказати не можу! Сама не є, нажаль, Свідком Єгови, бо вважаю, що поки-що не достойна цього. Не накликайте на себе гнів Божий, бо Бог за своїх вірних підданих обов’язково відплатить. ЗАДУМАЙТЕСЬ над своїми словами – це велика відповідальність.

  2. duncan
    квітня 2, 2009 on 18:08 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Анонімний, бачите всюди ворогів?.. ))))))))

    гнів Божий?..

    мене Бог покарає за таку розповідь?

  3. О.Г.
    квітня 8, 2009 on 21:20 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Я є свідком.Але те що, я побачив мені аж смішно стало. Правильно наш брат казав:”Наклеп на вас наведуть і будуть клясти але ви не занепадайте духовно”

  4. duncan
    квітня 8, 2009 on 21:33 <<цитувати кавалок тексту!>>

    мені ж все таки дуже цікаво — де і що тут наклеп?.. :) )

    інколи свідки і “адвокати свідків” поводяться, як діти малі… :) )

  5. Анонімний
    травня 3, 2009 on 17:05 <<цитувати кавалок тексту!>>

    це неправда свідки нормальні люди ніхто не зомбі

  6. duncan
    травня 3, 2009 on 20:58 <<цитувати кавалок тексту!>>

    свідки нормальні люди ніхто не зомбі

    ви десь тут побачили, що свідків хтось назвав “зомбі”? о_О

  7. Анонімний
    травня 15, 2009 on 19:09 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Я уже давно знаю свідків,і хочу сказати,що це чудові люди!!!!Вони достойні похвали за справу,якою вони займаються!!Всі наклепи,які на них зводять,це просто нісенітниці!Тай взагалі весь прєд,який написаний вище,немає жодного пітвердження!!!

  8. duncan
    травня 15, 2009 on 19:18 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Я уже давно знаю свідків,і хочу сказати,що це чудові люди!!!!Вони достойні похвали за справу,якою вони займаються!!Всі наклепи,які на них зводять,це просто нісенітниці!Тай взагалі весь прєд,який написаний вище,немає жодного пітвердження!!!

    ще один “товариш” зі загостреним почуттям справедливості!!!! (так, чотири знаки оклику) :) )

  9. Анонімний
    травня 15, 2009 on 20:59 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Я б на твому місті не сміявся,а думав,що говориш!Почуття справедливості в мене в нормі,обідно за людей,які роблять добре діло!

  10. duncan
    травня 15, 2009 on 21:51 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Я б на твому місті не сміявся,а думав,що говориш!Почуття справедливості в мене в нормі,обідно за людей,які роблять добре діло!

    не маю звички когось повчати, але якщо ви собі таке дозволяєте, рекомендую: прочитати уважно → подумати (для кого і для чого це писалося) → зробити правильний висновок → якщо не дійшло, то повторити спочатку.

  11. Анонімний
    травня 16, 2009 on 00:44 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Якщо такі розумні,то пишіть конкретно,люблю прямоту!

  12. duncan
    травня 16, 2009 on 09:02 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Якщо такі розумні,то пишіть конкретно,люблю прямоту!

    те що ви любите, мене цікавить мало; набридло, що люди, які не можуть прочитати та зрозуміти сенс написаного — беруться повчати та звинувачувати…
    якщо бракує здогадливості, навіщо і для кого написано саме таку статтю — попросіть у старійшин, щоб вони почитали і підказали вам…
    у свідків та “адвокатів свідків” часом буває, що бажання показати з себе великого святенника та правдолюба заважає бачити очевидне…

    статтю читали свідки, вони її прочитали уважно і ніяких зауважень до мене не мали…
    подумайте: чому…

  13. Анонімний
    травня 16, 2009 on 17:34 <<цитувати кавалок тексту!>>

    ))))Я не збираюсь нікого повчати та звинувачувати!Просто мене здивувало те,що написано на початку сайту,от і все!

  14. duncan
    травня 16, 2009 on 20:46 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Я не збираюсь нікого повчати та звинувачувати!Просто мене здивувало те,що написано на початку сайту,от і все!

    я ніколи не брешу, тим паче, що читачі блогу, які мене дуже добре знають, можуть підтвердити, що нікому я не дам поливати брудом свідків Єгови…

    якщо не вдається людям зрозуміти мотивацію такої статті, то нічим не можу зарадити…

    але зверніть увагу: саме про свідків Єгови не сказано жодного поганого слова

  15. Анонімний
    травня 16, 2009 on 23:01 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Це приємно,що ви дотримуєтесь такої позиції,я також її дотримуюсь!Просто речі,які написані на початку сайту,мене здивували.Я знаю,що це дуже хороші люди і тому також не даю їх поливати брудом,бо охочих … є багато.

  16. duncan
    травня 17, 2009 on 13:11 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Це приємно,що ви дотримуєтесь такої позиції,я також її дотримуюсь!Просто речі,які написані на початку сайту,мене здивували.

    справа в тому, що люди на питання “чи бажаєте ви дізнатися про Біблію”, уже не реагують…
    тим паче, що в інтернеті щоб людина просто зацікавилася, має бути щось абсурдне чи просто дивне…

  17. Анонімний
    травня 17, 2009 on 20:36 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Тобто ви хочете звернути увагу людей на Біблію таким чином?

  18. duncan
    травня 17, 2009 on 23:37 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Тобто ви хочете звернути увагу людей на Біблію таким чином?

    тобто я хочу людей змусити думати…

  19. duncan
    травня 18, 2009 on 09:25 <<цитувати кавалок тексту!>>

    А детальніше…?

    я вже досить сказав, не хочу повторюватися… :)

  20. Анонімний
    травня 19, 2009 on 21:48 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Всетаки,якісь цікаві в тебе методи…)

  21. duncan
    травня 19, 2009 on 22:14 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Всетаки,якісь цікаві в тебе методи…)

    насправді усе дуже просто: два роки я “воював” з усіляким панством, яке дуже “любить” свідків Єгови…

    зробив висновки: той, хто хоче дізнатися — буде думати та аналізувати, а іншим пояснювати ніц не тре…

  22. аннаК.
    червня 4, 2009 on 05:40 <<цитувати кавалок тексту!>>

    тобто я хочу людей змусити думати…

    зробив висновки: той, хто хоче дізнатися — буде думати та аналізувати, а іншим пояснювати ніц не тре

    чесно кажучи, Дункане, невдячне Ви собі обрали заняття. як Ви собі порадите з такими, як я ? :)

  23. Лілька-Шпилька
    червня 4, 2009 on 16:42 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Почитала коментарі… :) )
    Пупере, ти точно хочеш ТУДИ вступити? :) )

  24. duncan
    червня 4, 2009 on 17:04 <<цитувати кавалок тексту!>>

    чесно кажучи, Дункане, невдячне Ви собі обрали заняття. як Ви собі порадите з такими, як я ?

    щастя людини в тому, що вона має свободу вибору…
    а також це одночасно і нещастя…

    якщо ви почуваєтеся в душевній гармонії — то це ж прекрасно… :)

  25. duncan
    червня 4, 2009 on 17:07 <<цитувати кавалок тексту!>>

    чесно кажучи, Дункане, невдячне Ви собі обрали заняття. як Ви собі порадите з такими, як я ?

    щастя людини в тому, що вона має свободу вибору…
    а також це одночасно і нещастя…

    якщо ви почуваєтеся в душевній гармонії — то це ж прекрасно… :)

    Пупере, ти точно хочеш ТУДИ вступити?

    на даний час, Liliyah Romanova, ні.

  26. аннаК
    червня 7, 2009 on 18:05 <<цитувати кавалок тексту!>>

    якщо ви почуваєтеся в душевній гармонії — то це ж прекрасно…

    релігія цього не дає. категорично так. :) . душевна гармонія – коли нема пристрастей, або коли вони під контролем. релігія не вчить про Мем (англ. meme) і як присікати його вплив, наприклад. а прикладів я можу навести багато.

    почитаймо разом :

    а тоді поговоримо ще.

  27. аннаК
    червня 7, 2009 on 18:06 <<цитувати кавалок тексту!>>

    цей лінк чомусь не прив”язався до мого попереднього допису

    [лінк]

  28. duncan
    червня 7, 2009 on 18:35 <<цитувати кавалок тексту!>>

    цей лінк чомусь не прив”язався до мого попереднього допису

    прив’язався, ви його додали до слів “а тоді поговоримо ще”… :)

    psylib.org.ua/books/gomeb01/txt02.htm

    ви думаєте, що містицизм чи окультизм — вирішення життєвих проблем? :)

    філософія — це всього-на-всього можливість розім’яти мозок…

  29. annaK
    червня 9, 2009 on 07:07 <<цитувати кавалок тексту!>>

    вирішення життєвих проблем – в іншій площині. коли людина вивчає себе, розуміє свої початки, тоді й проблеми свої життєві вона вчиться вирішувати. он Ви написали “… з останнього … – Проблеми від емоцій !” а для мене всякі емоції – пристрасті. та не для мене , зрештою – для всіх ! містицизм чи окультизм, гностиків , Біблію розуміти спочатку дуже важко примусити себе правильно. воно все сходиться в одному. Містерії асирійські та йога – що в них спільного ? й мій Сковорода – про це ж ! чому Мікеланджело був атеїстом ? а Рафаєль ? про що його розписи Ватіканські, коли він теж був атеїстом ? ;)

    продовжувати думку ?

  30. duncan
    червня 9, 2009 on 22:17 <<цитувати кавалок тексту!>>

    продовжувати думку?

    так, продовжувати…

  31. аннаК
    червня 10, 2009 on 06:34 <<цитувати кавалок тексту!>>

    якщо коротко, то Свідки Єгови – не шлях. вони так само помиляються у фундаментальних питанях, як й інші.

  32. duncan
    червня 10, 2009 on 17:12 <<цитувати кавалок тексту!>>

    якщо коротко, то Свідки Єгови – не шлях. вони так само помиляються у фундаментальних питанях, як й інші.

    ви маєте на увазі “пошук істини”?..

    у свідків Єгови є відповіді на всі питання, які стосуються життя сучасного і майбутнього…

  33. аннаК
    червня 12, 2009 on 06:23 <<цитувати кавалок тексту!>>

    тому не варта ніколи з ними сперечатися. кожен зупиняється на тому щаблі, на якому його розуму комфортно.

  34. Солевар
    червня 22, 2009 on 01:51 <<цитувати кавалок тексту!>>

    у свідків Єгови є відповіді на всі питання, які стосуються життя сучасного і майбутнього…

    Нарахунок питань… але про минуле :) . Якщо переглядають свідки, поясніть кістки динозаврів та відсутність згадки про них у біблії.

    П.С. Знаю свідків давно. 80% людей з якими я мав нагоду достатньо близько познайомитись, справили на мене негативне враження. На мою думку вони майже всі мають два обличчя. Одне обличчя свідка на людях, яке показують на зібраннях та у колі “своїх”, іншу сторону видно коли поблизу нема нікого хто б посмілився винести це на разгляд старійшин та збору (по суті в родинному ( не повністю віруючому ) колі)

  35. duncan
    червня 22, 2009 on 07:43 <<цитувати кавалок тексту!>>

    П.С. Знаю свідків давно.

    це виключно ваша суб’єктивна думка…

  36. Анонімний
    червня 22, 2009 on 10:07 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Я так розумію тут всі обмінюються соїми думками. Ти паче це не думка :) , це констатування фактів.

  37. duncan
    червня 22, 2009 on 15:38 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Я так розумію тут всі обмінюються соїми думками. Ти паче це не думка, це констатування фактів.

    я ж написав, що це суто ваша суб’єктивна думка…

    моя думка про свідків цілком протилежна…

  38. Солевар
    червня 22, 2009 on 16:57 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Не можу непогодитись, серед них чимало хороших людей. Можливо вам на них більше пощастило.

  39. ВЫТАЛИК
    липня 9, 2009 on 20:06 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Я ДУЖЕ ПОВАЖАЮ СВІДКІВ ЄГОВИ.ТОМУЩО ВОНИ ПРИЄМНІ СПІВБЕСІДНИКИ,В НИХ ГАРНІ МАНЕРИ ПОВЕДІНКИ.ВОНИ МЕНІ ПОДОБАЮТЬСЯ.Я ЩАСЛИВИЙ ЩО НА ЗЕМЛІ ЩЕ Є ТАКІ ДОБРІ ЛЮДИ ЯК ВОНИ.ДЯКУЮ ВАМ СВІДКИ ЄГОВИ,

  40. Анонімний
    липня 15, 2009 on 18:56 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Я в шоці як можна так гнати на Свідків…це дійсно найкращі люди,і навідміну від інших вони ненабріхують на інших так ,як на цьому сайті.Все що тут пише спочатку повний БРЄД.я не Свідок ,але їх знаю,якщо б усі були такі як свідки булоб набагато краще

  41. duncan
    липня 15, 2009 on 23:03 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Я в шоці як можна так гнати на Свідків…це дійсно найкращі люди,і навідміну від інших вони ненабріхують на інших так ,як на цьому сайті.Все що тут пише спочатку повний БРЄД.я не Свідок ,але їх знаю,якщо б усі були такі як свідки булоб набагато краще

    ви би спершу показали приклад для інших — вивчили правопис, почали би писати без помилок — оце мабуть і був би початок “кращого”…

  42. tr
    липня 17, 2009 on 17:38 <<цитувати кавалок тексту!>>

    “Свідки Єгови” – це ж така дешева реклама, замилення очей та вух.
    Усі “там” такі щасливі, добрі, безтурботні.
    На мою думку свідки – це раби по своїй волі, яким захотілося ідеального світу і які через страх втратили здоровий глузд.
    Подивіться на інші релігійні течії, хіба схеми не схожі?

  43. duncan
    липня 18, 2009 on 11:44 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Усі “там” такі щасливі, добрі, безтурботні.

    перепрошую, але де “там”?.. :)

    чим бути свідком Єгови відрізняється від, скажімо, бути інженером, футболістом, філателістом?.. :)

  44. мдаааа
    липня 28, 2009 on 19:34 <<цитувати кавалок тексту!>>

    мдааааааааааа тількі хвора на голову людина це написала б

  45. duncan
    липня 28, 2009 on 21:23 <<цитувати кавалок тексту!>>

    мдааааааааааа тількі хвора на голову людина це написала б

    підкреслюю: “тількі хвора на голову людина це написала б” ↑

  46. саміла Йови4
    липня 28, 2009 on 23:05 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Ну ви шороху навели тим артиклем! Нарід конкретно не вдупляється, в чому сіль. )))
    Але як зачастили, регулярно відкопують стільки сторінок… Підозрюю, старійшини вже ту статтю на зібранях як жахалочку в приклад приводять. ))))))))

  47. duncan
    липня 28, 2009 on 23:19 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Нарід конкретно не вдупляється, в чому сіль.

    це точно… :) )

    Але як зачастили, регулярно відкопують стільки сторінок…

    та ні, просто в українській видачі гугля — дев’ята позиція… :)

    старійшини вже ту статтю на зібранях як жахалочку в приклад приводять.

    ех, пане самойловичу, погано ви знаєте свідків Єгови…

    нормальним свідкам до писанини в інтернеті байдуже є…

  48. Анонімний
    серпня 5, 2009 on 10:16 <<цитувати кавалок тексту!>>

    погоджуюсь…..байдуже…..ото про нормальних людей пишуть такі речі….в мене просто слів немає….

  49. Vlad
    серпня 5, 2009 on 12:13 <<цитувати кавалок тексту!>>

    А ви знаєте панове я оцінив статтю, правда спочатку не врубався, думав злісна критика, а виявляється прикол, фарс пародія. Я навіть маю продовження!!!

    Чи Свідки Єгови їдять маленьких дітей?
    Так, їмо! Їмо телят, поросят, курчат, гусят, качат (дітей корови,свині,куркигусей ікачок)! :-) )

    Чи Свідки Єгови зомбують людей?
    А які ми методи антизомбування використовуєте коли цигани вас зомбують??? Так робіть це із Свідками: перехрестіть пальці, запаліть сірника, поставте перед собою дзеркало!! :-) ))
    Я наприклад коли в мене дипресія, стаю перед дзеркалом зомбую, зомбую, зомбую. :-D І мені потім просто ляпота-а-а-а.

    Чи Свідки Єгови видурюють у пенсіонерів помешкання?
    Цікаво чого вони ходять в дім перестарілих???? Може і цю будівлю в пенсіонерів видурити хочуть. :-D

    Чи свідки Єгови примушують людей тяжко працювати на своїх підприємствах?Де той вуйко, де??? Покажіть мені його!! Я хочу бачити героя України який прцює довше 17.00!! Він приклад для майбутніх поколіннь!!! :-D

  50. Vlad
    серпня 5, 2009 on 12:29 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Підозрюю, старійшини вже ту статтю на зібранях як жахалочку в приклад приводять. ))))))))

    Ні навряд, скоріше ржати всі будуть як коні!! :-D

  51. duncan
    серпня 5, 2009 on 15:14 <<цитувати кавалок тексту!>>

    А ви знаєте панове я оцінив статтю, правда спочатку не врубався, думав злісна критика, а виявляється прикол, фарс пародія. Я навіть маю продовження!!!

    :) ) пане, чудово!…

    ви молодець!..

    іронія та самоіронія — це прекрасні риси людини!….

  52. саміла Йови4
    серпня 5, 2009 on 17:07 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Нє, а я таки думаю, що старійшини на зборах зачитують… ну або самі по ланцюжку передають. )))
    Ади, як свідєтєлі позліталися, як то самоє на саме воно. Стаття сто років тому була, я б її сам вже нізащо не знайшов.

  53. duncan
    серпня 5, 2009 on 17:22 <<цитувати кавалок тексту!>>

    я б її сам вже нізащо не знайшов.

    а ви зверніть увагу на “найбільш коментовані теми” або введіть в гуглі запит “свідки Єгови”.. ;)

  54. см
    серпня 5, 2009 on 19:14 <<цитувати кавалок тексту!>>

    або введіть в гуглі запит “свідки Єгови”.. ;)

    Ади, дійсно! Ви напевно крюки якісь в гуууглі маєте – вона там точно на 11 місті!
    Ну, то тепер ясно.

  55. duncan
    серпня 5, 2009 on 19:26 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Ви напевно крюки якісь в гуууглі маєте – вона там точно на 11 місті!

    купив я гугл.. :) )
    з України запит на восьмому місці: [лінк]

  56. Vlad
    серпня 6, 2009 on 15:19 <<цитувати кавалок тексту!>>

    іронія та самоіронія — це прекрасні риси людини!….

    Ой дякую, дякую добра людино.

    Ади, як свідєтєлі позліталися, як то самоє на саме воно.

    Ну не позліталися,бо я так зрозумів я тута єдиний Свідок і залетів випадково через Гугл.

    як то самоє на саме воно.

    а шо се саме на саме воно- непонятне воно :-)

    Стаття сто років тому була, я б її сам вже нізащо не знайшов.

    Тю, я думав “саміла Йовови4″ а це мадам, а це мвсє :-D

  57. duncan
    серпня 6, 2009 on 15:34 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Ой дякую, дякую добра людино

    ростіть великий, пане!.. :)

    “проблема зі свідками” в тому, що всі свідки різні, і зустрівши одного ханжу (що також не будемо виключати) цілком логічним є узагальнення — “усі свідки такі”…

    але!..

    таке узагальнення роблять люди, які зі самими свідками мало спілкувалися…

    от, наприклад, моя тещо — людина, яка досить суттєво зіпсувала мені життя, але є свідок Єгови…

    її рідний брат — просто чудова людина, але нещаслива у сімейному житті…

    ецетера, ецетера, ецетера…

    на завершення камєнта: свідки — це, мабуть, єдині люди, які мені робили добро просто так, нічого не вимагаючи взамін…

  58. Ой сам Лови4
    серпня 6, 2009 on 19:51 <<цитувати кавалок тексту!>>

    А “її рідний брат” що, також свідок?!
    Всіх тещів – на ножі, на ножі!

    Прікольно – вперше зустрічаю “ецетера” десь поза Тевтонією. Та ще й від пупера. Тільки тут вони кажуть “ет цетера пп”(еt cetera pp).

  59. Ой сам Лови4
    серпня 6, 2009 on 19:55 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Ха-ха, а коло мене нема ні опери, ні віндовза!
    І ви своїми хакерськими прімочками не розкусите, бе-бе-бе.
    Так то.

  60. duncan
    серпня 6, 2009 on 20:49 <<цитувати кавалок тексту!>>

    А “її рідний брат” що, також свідок?!

    угу, свідок…

    Всіх тещів – на ножі, на ножі!

    усіх тещ, разом зі страждалими доценятами — за 101 кілометр…

    Прікольно – вперше зустрічаю “ецетера”

    пане самойловичу, пошукайте ще у франції — бо це французьке слово.. ;)

    Так то.

    ;)

  61. vlad
    серпня 7, 2009 on 09:09 <<цитувати кавалок тексту!>>

    ецетера- це ніби “і так далі і так подібно”!?

  62. vlad
    серпня 7, 2009 on 09:21 <<цитувати кавалок тексту!>>

    усіх тещ, разом зі страждалими доценятами — за 101 кілометр…

    Мій друг говорить, що потрібно перше тещу вибирати а не жінку!! :-)

  63. vlad
    серпня 7, 2009 on 09:23 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Мій друг говорить, що потрібно перше тещу вибирати а не жінку!!

    Пардон, забів зарегиться.
    А як тута коментарі редагувати???

  64. duncan
    серпня 7, 2009 on 09:42 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Пардон, забів зарегиться.
    А як тута коментарі редагувати???

    такого функціоналу, на жаль, немає… :)
    але я виправив, що попередній пост ви написали…

  65. vlad
    серпня 7, 2009 on 09:52 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Спасибі
    :smls08: :lebe :x 8) :? :-o :( :) :D :pilot #-o :^o [-X [-o< 8-[ [-( ](*,)

  66. duncan
    серпня 7, 2009 on 11:30 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Спасибі

    тестуєте смайлики?.. :)

  67. Дядько
    серпня 22, 2009 on 22:44 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Клас!!! Я насміявся :) ))) Не можу зрозуміти, чому тут так свідки возмущаються??? люба людина яка то прочитає і має хоча б трохи клепки в голові… посміється і сприйме цю інформацію як жарт- нісенітницю… не треба шукати ворога під кожним кущем…. МИ ВАС ЛЮБИМ :) )) Ми ж люди :) ))

  68. Дядько
    серпня 22, 2009 on 22:56 <<цитувати кавалок тексту!>>

    “duncan” ти молодець!!! Побільше б таких приколів в неті… і було б поменше “рожевих окуляр” і фанатизму як серед суспільства так і в зборі Свідків Єгови… Де в народу почуття гумору… дивно…

  69. bobkoandrei
    серпня 23, 2009 on 01:01 <<цитувати кавалок тексту!>>

    То таки прикольно :) . Будь-яка релігія, на мою думку, то є простим віддаванням відповідальності за себе комусь, що є певним видом рабства. Але блаженні убогі духом, бо їх є Царство Небесне..

  70. duncan
    серпня 23, 2009 on 02:43 <<цитувати кавалок тексту!>>

    “duncan” ти молодець!!! Побільше б таких приколів в неті…

    То таки прикольно :)

    дякую… :oops:

    людям не тре бути зашореним…
    головне — думати та аналізувати!

  71. Анонімний
    грудня 3, 2010 on 21:10 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Ось слова Ісуса:”І за моє ім’я вас будуть ненавидіти люди з різних народів…” Ось чому ви вважаєте Свідків такими! Це- неправда

  72. duncan
    грудня 4, 2010 on 05:29 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Ось слова Ісуса:”І за моє ім’я вас будуть ненавидіти люди з різних народів…” Ось чому ви вважаєте Свідків такими! Це- неправда

    Ви говорите занадто складною мовою

  73. londerwale
    грудня 21, 2010 on 13:32 <<цитувати кавалок тексту!>>

    якшо ти dunkan хочеш поржати то складай приколи про себе а не про когось!!!

  74. Міша
    грудня 22, 2010 on 04:16 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Дивно що обговорення так швидко зупинилося,невже люди нечитають і так мало цікавляться релігією? А ще коли Свідки Єгови приходять до людей додому і пропонують свою допомогу в розумінні Божого Слова , люди немають бажання слухати Божого вчення яке є в Біблії.А потім нарікають на Свідків Єгови завидуючи їм щи вони(Свідки Єгови)Намагаються вести своє життя в такий спосіб, щоб не засмучувати Всевишнього Господа Бога Єгову.І якщо Вам видалося що якийсь Свідок Єгови повів себе нетак правильно як Вам цього би хотілося, то запам’ятайте собі що ВСІ люди на землі — НЕДОСКОНАЛІ і всі ми грішні,за що і просимо прощення в наших молитвах до Бога!

    Дункан я вдячний Вам за створений гарний сайт!!!

  75. duncan
    грудня 22, 2010 on 14:14 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Дивно що < ...> до Бога!

    я зауважив, що люде ламають списи в дискусіях про істинну релігію; звертають увагу і на злочини священиків, і на ненажерливість їх, і на політичну заангажованість, і на парадоксальність догм
    а коли кажеш — то Вам дорога до свідків, відповідають — ні-ні-ні, тільки не свідки!!!
    а чому?
    а бо тому що

    Дункан я вдячний Вам за створений гарний сайт!!!

    дякую Вам

  76. ьь
    грудня 25, 2010 on 23:39 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Я є свідком.Але те що, я побачив мені аж смішно стало. Правильно наш брат казав:”Наклеп на вас наведуть і будуть клясти але ви не занепадайте духовно”

    Якби ви були свідком, то б не сиділи в цій силці!!!!!

  77. Анонімний
    січня 2, 2011 on 16:53 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Як Вам не соромно говорити про людей те,про що не маєте ні найменшого уявлення! Я знаю Свідків Єгови уже 17років, і жодного поганого слова про них сказати не можу! Сама не є, нажаль, Свідком Єгови, бо вважаю, що поки-що не достойна цього. Не накликайте на себе гнів Божий, бо Бог за своїх вірних підданих обов’язково відплатить. ЗАДУМАЙТЕСЬ над своїми словами – це велика відповідальність.

    Людина діло каже!!!!

  78. Анонімний
    січня 8, 2011 on 22:49 <<цитувати кавалок тексту!>>

    я є Свідком Єгови і мені зараз соромно за цих людей що ТАКЕ написали про нас!!!!

  79. duncan
    січня 9, 2011 on 02:37 <<цитувати кавалок тексту!>>

    я є Свідком Єгови і мені зараз соромно за цих людей що ТАКЕ написали про нас!!!!

    якщо Ви і справді свідок Єгови (що малоймовірно), то:
    1. кожен відповідає за свої вчинки сам
    2. це не Ви написали — то чого це раптом Вам соромно?

  80. РВдС
    січня 10, 2011 on 08:37 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Такої тупизни як тут я ще не бачив якщо той хто це написав,Свідки їдять дітей то просто апсурт у його розумі щось є чи самі банки склянки та все інше якщо хоче поправити він своє психічне здоров’я то можу дати адрес одної психушки у Львові.На здоров’я!!!!

  81. duncan
    січня 10, 2011 on 10:12 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Такої тупизни як тут я ще не бачив якщо той хто це написав,Свідки їдять дітей то просто апсурт у його розумі щось є чи самі банки склянки та все інше якщо хоче поправити він своє психічне здоров’я то можу дати адрес одної психушки у Львові.На здоров’я!!!!

    щодо розумових хвороб: http://uk.wikipedia.org/wiki/Шизофренія

    Наиболее частыми проявлениями болезни являются слуховые галлюцинации, параноидный или фантастический бред либо дезорганизованность речи и мышления на фоне значительной социальной дисфункции

    Іноді може спостерігатися так зване «релігійне божевілля», для якого характерна крайня релігійна строгість відносно інших і відсутність її відносно себе. Наприклад, хворий може намагатися вбити жінку за те, що вона зробила аборт, мотивуючи це тим, що вона «вбивця», свою ж дію він за вбивство при цьому не вважає.

    уважно перечитайте свій допис

  82. Василько
    січня 29, 2011 on 00:59 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Більшого дебілізму, ніж твоя стаття я ще не читав.

  83. duncan
    січня 29, 2011 on 23:59 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Більшого дебілізму, ніж твоя стаття я ще не читав.

    очистили совість, можете спати спокійно ))))

  84. Анонімний
    січня 31, 2011 on 17:09 <<цитувати кавалок тексту!>>

    а по-моєму стаття при кольна і якщо дехто не розуміє алегорії,або сарказму,то вам люди потрібно самим лікуватися=((((….

  85. Tanja
    березня 7, 2011 on 02:35 <<цитувати кавалок тексту!>>

    шо це за бред взагалі?!стаття – повна лажа!!!!!!!!
    хто взагалі таке пише і в неті ше й публікує…ше й автор дуже освічений.
    ехх..аж пічально стає,коли думаєш,шо на світі білому такі тупі люди живуть.
    Серйозно? Їдять дітей? ха-ха..смішно,аж на підлозі валяюсь і плачу..ха-ха..Ти яйця не їсиш?Ососбисто я їм. І шо дальше?
    Канешна,зомбують. Пфф..шось інше не могли придумати?Цікавіше?а то про зомбування писали,якось не цікаво вже..
    Ніхто нікого не зомбує,розслабся! Хочеш – навчаєшся,ходиш на їхні зібрання,не хочеш – тебе ніхто не заставляє.
    Всі Свідки Єгови мають свої квартири,будинки і т.д.,чужого їм не треба,ніхто ні в кого хати не видурює. Перш ніж писати на когось брехню, треба хоча б шось з того перевірити і навести хоть один факт? Ти бачив на власні очі,шо Свідки в когось хату забрали?Був при тому присутній?
    Просто не розумію,нашо такий бред писати?

  86. duncan
    березня 7, 2011 on 09:37 <<цитувати кавалок тексту!>>

    шо це за бред взагалі?!стаття – повна лажа!!!!!!!!

    в українській мові немає слів “бред” і “лажа” )))
    це Вас на курсах вчать використовувати такі … неологізми і розмовляти таким тоном? :-)
    чи не Вас кілька разів попереджали щодо того, яку небезпеку затаїв Інтернет? ;-)

  87. не можу назватись
    березня 27, 2011 on 21:24 <<цитувати кавалок тексту!>>

    маю документи котрі підтверджують факти як свідки Єгови – охрещені мати Татьяна і охрещена дочка (зараз живуть у Варшаві І її дочка Танічка ) викинули батька і чоловіка на вулицю з його житла. Підробили документи на його виписку з його квартири, підробили підписи, продали квартиру одну і обманом забрали іншу квартиру. Серед свідків Єгови розпустили брехню, що батько їх обікрав, вирвав кусок хліба від дітей, хоч зробили з ним так вони.(Свідки ходять по квартирах і паплюжать невинного) До кого зі Свідків Єгови треба звернутись аби викрити ЛЖЕСВІДКІВ. Усі документи – докази у мене на руках. Ці особи колись а й інколи тепер(коли приїзджають з Польші) приходять на зібрання Свідків Єгови у СИХОВІ.Проживають у Варшаві. Серед Свідків у мене дуже хороші друзі і родичі. Тому маю надію що колись ці лжесвідки стануть перед судом Божим і будуть викриті перед людьми.

  88. duncan
    березня 28, 2011 on 11:11 <<цитувати кавалок тексту!>>

    До кого зі Свідків Єгови треба звернутись аби викрити ЛЖЕСВІДКІВ.

    зверніться до старійшин з будь-якого збору, щоб перестали таке робити, якщо справді роблять

    Серед Свідків у мене дуже хороші друзі і родичі. Тому маю надію що колись ці лжесвідки стануть перед судом Божим і будуть викриті перед людьми.

    Ви ж знаєте, що судити буде Бог

  89. Анонімний
    березня 31, 2011 on 18:24 <<цитувати кавалок тексту!>>

    курей ви не їсьте католики чи православні коли нас називаєте єговісти то ми на вас має казати католики чи православні.О дивись православний пішов аха-аха-аха

  90. Мася
    квітня 1, 2011 on 14:19 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Ця статя-це абсурд!!!Де ж любов ваша?Яка є другою заповіддю.:ЛЮБИ СВОГО БИЖНЬОГО,ЯК САМОГО СЕБЕ.Автор статті-людина,якій нічим занятися.А бажано б було подумати про своє життя особисте, а не про людей ,які говорять правду.

  91. duncan
    квітня 1, 2011 on 15:47 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Ця статя-це абсурд!!!Де ж любов ваша?Яка є другою заповіддю.:ЛЮБИ СВОГО БИЖНЬОГО,ЯК САМОГО СЕБЕ.Автор статті-людина,якій нічим занятися.А бажано б було подумати …

    - будете мати очі, та не побачите
    - матимете вуха, та не почуєте

    це про Вас та про таких, як Ви!

  92. freebsd
    квітня 5, 2011 on 23:47 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Дункане, стаття супер, як перд тим ти писав що самоіронія ніколи не помішає, а ті люди що прямо таки із шкури лізли щоб доказати щось, як наприклад в першому повідомлені, я думаю що це чистої води фанатизм. Я довго знаю Свідків, можна сказати з народження но ніколи не бачив щоб хтось так бурхливо захищався :) . Доречі Дункане, ти чудовий філософ :)

  93. duncan
    квітня 5, 2011 on 23:56 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Дункане, стаття супер, як перд тим ти писав що самоіронія ніколи не помішає, а ті люди що прямо таки із шкури лізли щоб доказати щось, як наприклад в першому повідомлені, я думаю що це чистої води фанатизм. Я довго знаю Свідків, можна сказати з народження но ніколи не бачив щоб хтось так бурхливо захищався . Доречі Дункане, ти чудовий філософ

    так незвично читати повідомлення, де мене не засуджують =-O
    ем, дякую

  94. Andr1y
    квітня 7, 2011 on 15:39 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Дотепно :)
    Вивчав недавно тему свідків. Бідні зазомбовані люди.
    Сама “Організація” хорактеризується чудово налаштованим адміністративним процесом. Напевне в цьому полягає успіх на популярність цієї секти.

  95. freebsd
    квітня 7, 2011 on 22:20 <<цитувати кавалок тексту!>>

    я не хочу нычого доказувати, але мені аж смішно робиться від твоїх слів, зазомбовані… :) жесть, ще б придумали що вони сарсіани :D

  96. freebsd
    квітня 8, 2011 on 12:32 <<цитувати кавалок тексту!>>

    ще б написав що вони з марсу прилетіли))

  97. duncan
    квітня 8, 2011 on 14:40 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Вивчав недавно тему свідків. Бідні зазомбовані люди.

    чому зазомбовані — зрозуміло, бо не кожен може зрозуміти, що людина може бути щаслива просто так, без алкоголю, влади, купи грошей
    не розумію, чому свідків називають “нещасними”
    100% щасливі люде
    безумовно, є в людей якісь життєві проблеми, але ці проблеми не роблять їх нещасними

    Сама “Організація” хорактеризується чудово налаштованим адміністративним процесом. Напевне в цьому полягає успіх на популярність цієї секти.

    ключове слово “напевно”, воно означає нерозуміння автором предмету розмови

  98. мішаня
    квітня 10, 2011 on 23:19 <<цитувати кавалок тексту!>>

    знаю свідків давно ще з 1992 року-у них чудове почуття гумору

  99. freebsd
    квітня 11, 2011 on 23:48 <<цитувати кавалок тексту!>>

    у них чудове почуття гумору

    і я так кажу

  100. Анонімний
    квітня 18, 2011 on 01:39 <<цитувати кавалок тексту!>>

    говорити легко..тай взагалі кожен судить по певних критеріях(здебільшого власних)це не означає що всі повинні бути такі як наприклад та людина яка це говорить!не можна судити вищі матерії своїми мірками!не завжди проблема в комусь як це здається на перший погляд..

  101. Анонімний
    травня 5, 2011 on 14:15 <<цитувати кавалок тексту!>>

    ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ

  102. Анонімний
    травня 5, 2011 on 14:16 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Класна стаття. Розвеселила мене трохи.

  103. Volodymyr
    травня 9, 2011 on 11:27 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Привіт всім хто писав відгуки.
    Прочитав статтю з задоволенням. Дякую тобі duncan, що в такій спосіб допомагаєш людям подивитися навколо себе, а не сидіти у власній коробочці і розказувати думки інших, а зробити свої власні висновки.

  104. ліля
    травня 10, 2011 on 15:12 <<цитувати кавалок тексту!>>

    я в шоці від прочитаного.я сама є свідком але не вважаю себе зомбі.якщо хочете можете прийти і подивитись .нікого не зомбують і свідками стають з власної волі.мені12 і вм думаєте мене могли зомбувати????я гіпнозу не піддаюсь….

    Вивчав недавно тему свідків. Бідні зазомбовані люди.

    дякую за глибоку повагу до всіх свідків….

  105. василь
    травня 10, 2011 on 23:51 <<цитувати кавалок тексту!>>

    ти й селюх неграмотний, а ти взагалі колись читав біблію якщо ні то раджу тобі зробите це негайно і порівняти із вченнями свідків
    я є релігієзнавцем і особисто дослідив цю організацію тому знаю що це хороші люди, ати навчися культури та вихованості

  106. duncan
    травня 11, 2011 on 00:52 <<цитувати кавалок тексту!>>

    ти й селюх неграмотний, а ти взагалі колись читав біблію якщо ні то раджу тобі зробите це негайно і порівняти із вченнями свідків
    я є релігієзнавцем і особисто дослідив цю організацію тому знаю що це хороші люди, ати навчися культури та вихованості

    то — напевно — адресовано мені ))))
    пс. (“селюк” тре писати через “к”)

  107. василь
    травня 11, 2011 on 17:09 <<цитувати кавалок тексту!>>

    ну як ти вже почав читати біблію

  108. duncan
    травня 11, 2011 on 18:06 <<цитувати кавалок тексту!>>

    ну як ти вже почав читати біблію

    Ви би хоч якось трошки пунктуацією поцікавилися стьоб

  109. maestro_matta
    травня 20, 2011 on 20:59 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Duncan, йди підмийся, прочитай ще раз, що ти написав, якщо не дійде – підмийся ще раз!!!

  110. duncan
    травня 20, 2011 on 21:01 <<цитувати кавалок тексту!>>

    неймовірні дотепи від онанімуса )))

  111. Анонімний
    травня 20, 2011 on 21:13 <<цитувати кавалок тексту!>>

    не дійшло? А жаль) До такого розумного чоловіка мало би дійти швидко!

  112. maestro_matta
    травня 20, 2011 on 21:16 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Шкода, що до такого талановитого фантаста туго доходить(((

  113. duncan
    травня 21, 2011 on 13:22 <<цитувати кавалок тексту!>>

    підмився?

    о_О ахтунг детектед
    ну ладно, ладно, я погарячкував, може і не ахтунг, але такими речами цікавитися чоловікові у чоловіка не варто — виникають підозри ))))

    Шкода, що до такого талановитого фантаста туго доходить

    шкодун, купіть собі ровера і крутіть звідси педалі )))

  114. maestro_matta
    травня 21, 2011 on 14:47 <<цитувати кавалок тексту!>>

    як дасте гроші, то я куплю.

  115. duncan
    травня 21, 2011 on 17:42 <<цитувати кавалок тексту!>>

    як дасте гроші, то я куплю

    нащо Вам мої гроші?
    попросіть батьків зробити Вам подарунок, коли перейдете у другий клас :)

  116. maestro_matta
    травня 22, 2011 on 11:13 <<цитувати кавалок тексту!>>

    попросіть батьків зробити Вам подарунок, коли перейдете у другий клас.
    не забувайте, що ми з вами однокласники))

  117. DeST
    травня 23, 2011 on 11:47 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Стаття прикольна!)) Спершу не вїхав, але згодом дійшло=)) Дивиюся з постів людей, які гостро критикують автора, та ще й нецензурним способом… Напевне у вас обмежені розумові здібності.. дуже обмежені.. Автору 1 хД

  118. duncan
    травня 24, 2011 on 15:10 <<цитувати кавалок тексту!>>

    не забувайте, що ми з вами однокласники

    як я можу таке забути, якщо я цього не знав о_О
    спираючись на Ваші поверхневі судження та молодечу задиркуватість, я тільки припускав, що Вам небагато років
    а от скільки саме — упевнений я не був :)

    пс. та й не було у мене однокласника з іменем (прізвищем) maestro_matta, та й не з франківської області я родом :)

  119. OLEG09
    травня 24, 2011 on 19:03 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Вам соромно має бути, що пишете таку брехню. Ні одного правдивого слова я не побачив. Настійно прошу вас видалити цю дурість. Бо я просто посміявся, а хтось, не дай Бог, в це повірить. Ваша розповідь більше подібна на невдалий анекдот. Свідки Єгови і близько такого не роблять, що ви написали.

  120. duncan
    травня 25, 2011 on 11:46 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Свідки Єгови і близько такого не роблять, що ви написали.

    що саме не роблять? )))
    і де написано, що вони тут щось роблять? ))))

    є хороша приказка: “сматрю в кніґу — віжу фіґу”

  121. maestro_matta
    травня 25, 2011 on 20:05 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Молодеча задиркуватість краща за дорослу дурість.

  122. duncan
    травня 25, 2011 on 21:21 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Молодеча задиркуватість краща за дорослу дурість.

    маєте рацію!
    особливо погано, коли молодеча задиркуватість проявляється у дорослої (ніби) людини, бо як наслідок — доросла дурість! :)

  123. ьфч (або max)
    липня 8, 2011 on 03:05 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Весело, враження ніби більшісь ше читати вчиться і не може обробити таку кількість буков… зато коменти строчити їм не ліньки… ггг про очі цікаво, та взагалі всі такі, типо, мудрі, всі такі, типо, серйозні… аж смішно)))))

  124. олена
    серпня 17, 2011 on 09:53 <<цитувати кавалок тексту!>>

    ))))Я не збираюсь нікого повчати та звинувачувати!Просто мене здивувало те,що написано на початку сайту,от і все!

  125. олена
    серпня 17, 2011 on 09:56 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Я є свідком.Але те що, я побачив мені аж смішно стало. Правильно наш брат казав:”Наклеп на вас наведуть і будуть клясти але ви не занепадайте духовно

  126. олена
    серпня 17, 2011 on 10:00 <<цитувати кавалок тексту!>>

    свідки нормальні люди а перш ніж щось говорити треба самому побачити що вони роблять бо є приказка краще раз побачити ніж 100 разів почути! з”їв йолоп “дункан”

  127. олена
    серпня 17, 2011 on 10:09 <<цитувати кавалок тексту!>>

    все давай те не будемо брехати на файних людей адреса залу царства луцьку гущанська 1.а приходьте на тіпа ЗОМБУВААААААННЯ

  128. duncan
    серпня 18, 2011 on 11:42 <<цитувати кавалок тексту!>>

    олена zytrjveyzrf

    якщо Ви і Біблію так читаєте, то можу Вас тільки пожаліти та сумую, що у Вашому зборі такі люде, як Ви.

  129. duncan
    серпня 18, 2011 on 11:43 <<цитувати кавалок тексту!>>

    наш брат казав:”Наклеп на вас наведуть і будуть клясти але ви не занепадайте духовно

    боян, точно таку фразу тут вже писали

  130. anlviv
    вересня 2, 2011 on 19:32 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Не можуть всі відректись від світу сього(як ХРИСТОС)
    Пам’ятається мені,була у Вас,так звана,рекомендована музика,до якої входив(ла)сер(місс)Елтон Джон.Навіть колись на бажання одного з Ваших Братів,я переписував його пісні з диску на касету!
    Бо зволилось Духові Святому і нам, тягару вже ніякого не накладати на вас, окрім цього необхідного:
    29. стримуватися від ідольських жертов та крови, і задушенини, та від блуду. Оберегаючися від того, ви зробите добре. Бувайте здорові!…
    ВІРУЙТЕ!!!

  131. anlviv
    вересня 2, 2011 on 19:35 <<цитувати кавалок тексту!>>

    І Ще,Віра,без діл дійсно мертва!

  132. anlviv
    вересня 2, 2011 on 19:42 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Взагалі,якось модеруйте це писання ,навіть читати не приємно! Ваші дописувачі на висоті!!!

  133. duncan
    вересня 2, 2011 on 21:48 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Взагалі,якось модеруйте це писання

    не я написав, не мені видаляти

  134. кн
    вересня 10, 2011 on 22:32 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Те, що пишете ви duncan, маразм божевільної людини, адже ваші вислови дурні та без основні. Хоча вам здається, що ви крутий, та це далеко не так. І не потрібно мені відповідати якимись висовами типу: ще один “товариш” зі загостреним почуттям справедливості!!!!. Я навіть не зайду більше на цей сайт, бо не має жодного сенсу вам, дурню, щось доводити і читати ідіотську трепетню.

    P.S.
    Я не Свідок Єгови, але знаю цих людей. Вони класні!!!!!!!!!!

  135. duncan
    вересня 11, 2011 on 12:05 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Я не Свідок Єгови, але знаю цих людей. Вони класні!!!!!!!!!!

    тупості людини немає межі

  136. Галя
    вересня 23, 2011 on 00:29 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Хоч серед Свідків є порядні люди, але шановні Свідки, поцікавтесь у старшого збору у Сихові, як себе повели Свідки – Смішко Наталія Смішко Юрій Киселиця Оксана,Киселиця Назар коли стали на шлях злочину, а саме стали фальшивими свідками на захист Свідка – Білоненко Татьяни, котра обманом заволоділа чужим майном.В результаті – обкрадена людина залишилася без власного житла, на вулиці.Чи такі Свідки можуть бути членами цієї організації, а вони надалі ними є. І про цей факт знає старший збору. Чому їх не виключено з цієї організації. Факти сказані-правдиві. Подано багато документів, які підтверджують ці слова, а також стверджено це підписами 3х свідків.

  137. здаровая
    листопада 3, 2011 on 18:24 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Дурні ви люди)весела стаття)і аж ніяк свідків не ображає)

  138. duncan
    листопада 5, 2011 on 11:47 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Дурні ви люди)весела стаття)і аж ніяк свідків не ображає)

    дякую Вам, добра людина!
    приємно бачити, що є адекватні люде, які вміють уважно читати :)

  139. Ямі
    листопада 15, 2011 on 14:26 <<цитувати кавалок тексту!>>

    так звані свідки – вірніше лжесвідки не вважають Ісуса за Бога і припиняють будь яку розмову будь з ким якщо вона їм не до шмиги

  140. duncan
    листопада 16, 2011 on 15:37 <<цитувати кавалок тексту!>>

    не вважають Ісуса за Бога

    хіба Ісус Христос бог?
    Він себе так називав?

  141. ямі дункану
    листопада 16, 2011 on 15:42 <<цитувати кавалок тексту!>>

    читай біблію зазомбований лжесвідок

  142. duncan
    листопада 16, 2011 on 17:28 <<цитувати кавалок тексту!>>

    читай біблію зазомбований лжесвідок

    Біблію тре писати з великої літери, якщо, звісно, ця книжка для Вас хоч щось означає
    відповіді від Вас не було — очевидно, що Ви не знаєте, чи Ісус Христос називав себе богом.
    сідайте — два! )))

  143. ямі
    листопада 17, 2011 on 23:25 <<цитувати кавалок тексту!>>

    чи не ти красуєшся з пейсами на сайті дункан?
    диявол криється в дрібницях а
    твої чіпляння і є дрібязковими. звичайно ж називав: Я і Отець – Одне і т.д.
    а ще читай 1 послання до Тимофія 1:13. хоча навряд це тобі допоможе, бо якщо ти не бачиш що Ісус – Бог…то зрозуміло хто ти такий. звернися до Нього за мудрістю, принеси достойний плід покаяння, а будеш умнічать то будеш і далі падати в руки своїх гріхів.

  144. Ямі
    листопада 17, 2011 on 23:45 <<цитувати кавалок тексту!>>

    З великої треба писати не біблію а Бог!
    “Я і Отець – одне!”, – сказав Ісус. Досить з тебе?
    І чи не ти то з пейсами красуєшся на фото на одному з твоїх сайтів?
    І чи не возомнив ти себе учителем що саджаєш і двійки ставиш, бо в нас один учитель – Господь! Чи знаєш де про це пишеться?

  145. duncan
    листопада 30, 2011 on 08:40 <<цитувати кавалок тексту!>>

    до Тимофія, правдивого сина у вірі: ласка, милосердя, мир від Бога, нашого Батька, і нашого Господа Ісуса Христа!
    (1Тим 1:2)

    що і тре було довести — “яма: сматрю в кнігу, віжу фігу” )))))
    спеціально розділяю речення для трійошника:
    - від Бога, нашого Батька
    - і нашого Господа Ісуса Христа
    навіть у наведеній цитаті видно, що це дві різні особи, де Ісуса названо всього-на-всього господом.

    неук і трійошник! ))))

  146. олена
    грудня 6, 2011 on 10:50 <<цитувати кавалок тексту!>>

    дорого дня. кожна людина має свою думку чому ви тут сидете і критикуєте один одног я особисто знаю дуже добре людину яка є свідком і повірте що це далеко не свята людина У Біблії хіба написано що жінка має ходити в ХРАМ розмальована як маріонетка а вона свідок і ходить на зібрання в такому виді потім діти у неї від різних чоловіків і зауважте вона уже була свідком і мала першу дитину коли родився другий син від іншого.Короче я вважаю що кожна людина має право вибору релігіїі ніхто не повинен змушувати нас переходити в ту чи іншу віру.А свідки це роблять.СВІДКАМ ХОЧУ СКАЗАТИ ВИ СОБІ ВІРТЕ У ЩО ХОЧЕТЕ І НЕЗМУШУЙТЕ ЛЮДЕЙ ПРИЄДНУВАТИСЯ ДО ВАС.ВИ НАВЯЗУЄТЕ ЛЮДЯМ СВОЮ ДУМКУ.ХТО ЗАХОЧЕ САМ ПРИЙДЕ ДО ВАС А ВИ ПРСТО НАСИЛУЄТЕ ЛЮДЕЙ ХІБА ЦЕ НА ГРІХ

  147. я
    грудня 8, 2011 on 17:42 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Залишається тільки співчувати людям. неймовірна вузколобість.
    ну не варто, дункане, на них ображатися, всі настільки звикли, що свідків паплюжать, що їм не до снаги побачити адекватність)

  148. Ігор
    грудня 19, 2011 on 16:14 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Основні недоліки Свідків Єгови.
    1.ЗАРОЗУМІЛІСТЬ
    Постійне повторювання свідками Єгови: “ Ми в Істинні, а решта, в Міру.” ображає випадкових чи запрошених слухачів, тому що звучить наче вирок розуму пересічної особі.
    “Бо яким судом судите ви, таким судитимуть і вас, і якою мірою ви міряєте, такою відміряють вам.”( Матвія 7:2 )
    “…а хто скаже:”Ти нікчемний дурень”, заслуговуватиме покарання у вогняній геєні.” ( Матвія 5:22)
    2. НЕПОВАГА
    У проповіді свідки Єгови наглим чином, не питаючи господарів хто вони є за національністю, цитують біблію російською мовою. І хоча я особисто не раз ставив перед проповідниками це питання і зауважував їм, все рівно чую від свідків одну й ту ж саму відповідь – “А яка разніца.” Може різниця і не велика між українською та російською мовами, однак у мене виникає питання: А хто до кого прийшов, я до вас чи ви до мене? Чия це господа, моя чи ваша? У себе вдома ви панове можете розмовляти будь якими мовами, та ступаючи на чуже подвір’я будьте ласкаві поважати господарів!
    “Люби свого ближнього, як самого себе.” ( Марка 12:31)
    “…а хто скаже:”Ти нікчемний дурень”, заслуговуватиме покарання у вогняній геєні.” ( Матвія 5:22)
    3. РОСІЙСЬКИЙ ПАТРІОТИЗМ
    Свідки Єгови заперечують свій патріотизм до українства, та вперто не помічають свій російській патріотизм. Надаючи перевагу одній російській мові, пропагандуючи своє вчення російською мовою, розповсюдження літератури Організації серед переважно україномовного населення, в моему селі,(2000 українців, 5 росіян, 5 румунів на село) російською мовою це вже є російський патріотизм! Моє прохання співати хвалу Єгові, хоча би раз, на книговивченні українською мовою було відхилено з посиланням на те що собраніє є за статутом російським і за ради однієї людини такої поступки робитись не буде!
    “ Як ви думаєте, коли якийсь чоловік має сто овець і одна з них заблукає, чи ж не залишить він дев’яносто дев’ятьох на горі та не вирушить на пошуки тієї заблуканої?” (Матвія 18:12)
    “ Ви зачиняєте царство небесне перед людьми…” ( Матвія 23:13)
    Своєю надзвичайною любов’ю до російської мови та впертістю, свідки Єгови зачинили шлях до Єгови перед багатьма українцями!
    4. СХИЛЬНІСТЬ ДО АТЕЇЗМУ
    Заперечення того що хтось є українцем і постійне доведення свідками Єгови, що ті люди які живуть навколо них і розмовляють українською є хохлами чи басарабцями, бо в їхній мові є десяток діалектичних слів є повною зневагою божого наміру та схильністю до атеїзму. Тому що виникає питання: ЩО, ЗЕМНІ МОВИ ВИНИКЛИ САМІ ПО СОБІ? А УКРАЇНСЬКА МОВА ВИНИКЛА НЕ ПО ВОЛІ БОЖІЙ? І чому мене розмовляючого українською докоряють своїми діями, такі ж самі люди з середньою освітою, в побуті розмовляючі українською, та мають одну тільки відмінність – любов до всього російського. Якби Єгова хотів би щоби я народився росіянином, я би народився росіянином! Та коли я народився українцем, то я українець. А якщо ти хохол чи басарабець будь хохлом чи басарабцем.
    “ Хто вірний у найменшому – і в великому вірний, а хто неправедний у найменшому – неправедний і в великому. ( Луки 16:10)
    “…а хто скаже:”Ти нікчемний дурень”, заслуговуватиме покарання у вогняній геєні.” ( Матвія 5:22)
    5. “ХЛИСТОВЩИНА”
    Ні для кого це вже не секрет, та свідки Єгови на місцях перетворюють свої зібрання на кораблі Скопцов. Бездітність Районних та Обласних наглядачів, багатьох молодих пар кидається в очі. Одразу ж помітно що деякі охрещені члени Організації дотримуються якоїсь забобонної доктрини, яка не відповідає божому вченню та волі Єгови.
    “Бог на свій образ людину створив, як чоловіка та жінку створив їх. І поблагословив їх Бог, і сказав Бог до них:” Плодіться і розмножуйтеся і наповнюйте землю…”” ( Книга Буття 1:27,28)
    Ставлячи під сумнів слова Єгова, деякі свідки Єгови засуджують не тільки себе, але й ставлять під сумнів Організацію в цілому, зводячи на нівець зусилля багатьох вірних слуг бога Єгови.

  149. діана
    грудня 23, 2011 on 20:21 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Я сама є Свідком і не можу сказати про них нічого поганого. Ви тільки обманюєте людей.

  150. діана
    грудня 23, 2011 on 20:25 <<цитувати кавалок тексту!>>

    вірш “Ми істинні а решта в міру” не позначає зарозумілість Свідків А якщо приєднатися то можна бути істинним .

  151. Міша
    січня 6, 2012 on 04:49 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Щоб таке писати,не буде перебільшенням сказати,треба бути спочатку “тверезому”,бо під виглядом гарних намірів-я пожартував,я все знаю,у мене факти-може писати наївна людина.Якщо є факти ідіть в правоохоронні органи,а немає не тратьте час на дурниці.З Христом також сперечались противники,хоч Він говорив правду,бо Їм правда була не потрібна,заважала.Христос воскрес про що свідчать документально підтверджені факти,а що буде з противниками,чи всі вони воскреснуть?Бажаю всім не стати ворогами Божими чи то свідомо,чи через наклеп,чи через якісь дурниці.

  152. Ігор
    січня 6, 2012 on 13:31 <<цитувати кавалок тексту!>>

    Діана, якщо я когось обдурюю, доведіть логічно,спростуйте те що мною написано. Натомість ви не маете проти моїх досліджень нічого, тому що самі бачите що все то є правда! А говорити: “Мій кусень краще, тому що він у мене в руці”, смішно і по дитячому!

Підтвердіть, що Ви не бот і не комуняка — натисніть на тризуб!

bigmir)net TOP 100
индекс цитирования