Транспорт і незалежність

Основна соціологія філософія 17

Незалежність -- це можливість людини робити щось, не потребуючи допомоги (або дозволу) інших людей.

Транспортна незалежність на 100% можлива тільки у пішохода, якщо використовувати якийсь транспортний засіб -- ти автоматично перестаєш бути незалежним.

Піший хід -- 99,5% незалежність

Ровер -- 97% незалежність, бо присутній фактор можливої поломки, якщо повністю передбачити автономний ремонт (наприклад, мати запасну камеру, мінізварювальний апарат тощо), тоді це незалежність на 99,5%. Пів відсотка, як і у випадку пішохода -- це власна травма, від якої повноцінно вберегтися неможливо.

Громадський транспорт -- 70% незалежності у нашому (львівському) випадку, і 85% якщо транспорт нарешті зроблять якісним та комфортним, а не смердючим, нерегулярним і напівбезкоштовним.

Автотранспорт -- 55-65%%. Як це не парадоксально, незалежність водія автомобіля знижується, порівняно навіть з громадським транспортом. Хоч і є змога більш комфортно та швидше доїхати з точки А в точку Б, але незалежність самої людини зменшується, оскільки і сам транспортний засіб вимагає державної реєстрації, ремонту, пального, страховки, так ще й трафік, який сильно впливає на рух -- щороку ситуація тільки погіршується.

Вважаю оптимальним транспортом ровер та електроровер.